torsdag, mars 11, 2010

Vart tog veckan vägen?

Jaha i morron är det redan fredag begriper inte riktigt vart veckan tog vägen men det beror nog på att vi haft fullt upp också i Tisdax var vi o hämtade 2 kubik meter ved som var tvunget att bäras in i vedskjulet. Så när det var färdigt var det bara in i duschen o sen stupa i säng orkade inte babbla. I går så var det ett tandläkar besök med lillkillen o föräldramöte på stor tjejernas skola o de hade även innebandy träning så det blev lite körigt men det fixade till sig skam den som ger sig. Idag så har jag varit med små trollen på 4-årskontroll och det var bara bra. Sen när vi kom därifrån så var det middags lagnig på schemat efter det satte ja bara igång diskmaskinen. Tände i kakelugnen o vedspisen sen har jag haft mys o gos kväll med trollungarna. Ena stor tjejen har varit iväg med F o M o tittat på innebandy i Mullsjö. Det var en uppskattad överaskning hon fick av mig hon var jätte tacksam. I helgen ska jag på musikal i Kinnarps arena med min älskade vän A det ska bli så kul med en tjejkväll bara hon o jag det är rätt många år sedan det inträffade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar