måndag, september 20, 2010

2 veckor!

Nu har det gått 2 veckor på mitt viktreduceringsprogram o i eftermiddag ska jag åka ner o träffa min viktcouch för att se vad hon säger o ska bli kul o se om det hänt nått. Var ju hemma med ena trollungen förra veckan i 3 dar för att hon hade ont i huvet o i nacken men hon har inte sagt nått i helgen om att hon haft ont men i natt så vaknade hon flera gånger o va ledsen o sa att hon hade ont men jag tänkte att det är nog inte så farligt ändå, så hon fick gå till dagis i morse eftersom hon faktiskt ville gå dit också men de ringde från dagis efter ett antal timmar o sa att hon äter inget o hon bara är vill inget göra sitter bara i soffan, säger att hon har ont i nacken, så jag åkte o hämta henne tog även med mig den andra trollungen hem. Har ringt till vårdcentralen o fick tid16.00 så mannen får ta o åka dit med henne för jag har ju möte 16.15 i Jkpg så det blir lite svårt att va på båda ställena men jag hade gärna åkt till vårdcentralen med henne själv så jag hade varit med men iofs klara mannen det med men det är jag som har lite svårt att släppa dom när dom blir sjuka jag vill ju gärna ha full koll själv.

1 kommentar:

  1. Jag förstår att du ville hänga med.. man vill ju liksom ha koll även om den äkta hälften klarar det bra..
    Är nyfiken.. hur gick det hos din coach?? Tell me, tell me!
    Kram på dej fina vän!

    SvaraRadera