söndag, september 05, 2010

Äntligen!

Äntligen börjar buggen igen jag har längtat hela sommaren samtidigt som det känns så där idag vaknade med världens förkylning ja det var ju inget annat att vänta när hela resten av familjen har varit snoriga o hostiga. Jag känner inte för att bugga idag egentligen nu när jag är så förkyld men jag tänker inte ge upp för det jag ska dit ändå skulle ju börja mitt nya liv idag men det får vänta tills i morron. Då kommer jag att köra sten hårt o INGET ska få ändra på det även att jag just nu skulle kunna tänka mig att krypa ner i sängen o dra täcket över huvudet. Har haft besök av lilla syster yster med familj idag o fick ett extra barn kvar här när de åkte hem. Det är så underbart att hon vill va kvar här hos oss o för mig spelar det ingen roll ett barn till eller ifrån märks inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar