tisdag, september 21, 2010

Lite besviken!!!!!!!!!!!!!

Var ju som sagt var hos min viktcoach igår men fick ju tyvärr inte väga mig för de anser att det iallafall ska gå 3 veckor och då har jag ju en vecka kvar så jag får väl vänta tills nästa vecka då inget att göra åt men jag har ju använt måttbandet iallafall det har jag ju gjort här hemma o jag har ju även använt min egen våg så här ska ni få höra på min våg har jag gått ner 7kg på 2 veckor o minskat 6 cm i midjan sen har det även försvunnit nån cm här o var på lår o armar så jag känner mej ganska nöjd faktiskt med mig själv. Det jag inte är så nöjd med är vad läkaren sa om min lilla trollunge det är nog bara förkylningen som har satt sig i köttlarna runt halsen o nacken för de är svullna sen var det inte mer med det för blodprovet var bra o att hon hade haft 2 fästingar i somras hade inte det minsta betydelse eftersom det inte hade blivit nått rött märke. Vi är iallafall hemma idag så nu har vi ju varit hemma i 5 dar så om hon inte är pigg imorron får jag ju ringa ut till vårdcentralen igen för då behövs ju läkar intyg undra om man får det hon har ju ingen feber men hon kan ju inte va på dagis när hon inte hänger med i det dom gör hon bara ligger ju eller sitter på soffan o vill inget göra säger att hon har ont i huvet o i nacken inatt har hon haft ont i benen också. Känns så svårt när barnen blir dåliga o man inte riktigt vet vad man ska göra för att de ska slippa ha ont.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar