torsdag, september 09, 2010

Kämpar...........................

Har ju som sagt var migrän idag vet att jag inte ska gnälla o iofs är det inte ofta nån hör mig gnälla alls brukar hålla sånt inom mig själv men det är så många som alltid säger att jag inte ska hålla allt inom mig så då är det ju en bra början att skriva av sig gnället iallafall. Har funderat på om jag ska våga lägga bilden på mig som jag ser ut nu här på min sida så kan jag ju faaktiskt ta kort på mig under tiden kan ju va kul å se själv hur man förändras är ju inte så glad i foton annars men det kan ju faktiskt funka som en liten kick!

1 kommentar:

  1. Har du ingen medicin som hjälper mot migränen? För mig brukar tabletter som Zomig eller Sumatriptan hjälpa ganska bra.

    Absolut får du gärna gnälla av dig! Det gör jag också emellanåt! :-)

    Läste att du börjat ett viktreduceringsprogram. Önskar dig LYCKA TILL och hejjar på dig!!

    Kramar i massor!

    SvaraRadera