onsdag, september 22, 2010

Moa 6år!

Oj va tiden går min lilla pluttiga lillasyster måste ha blivit stor för hennes lilla goa dotter har redan hunnit bli 6 år och börjat förskoleklassen ja jag säger då det guuu va tiden går fort. GRATTIS MOA! Fick ju då stanna hemma idag med jag kan ju knappast skicka iväg en 4:a åring till dagis som har vaknat 2 gånger i halvtimmen inatt o varit ledsen o haft ont finns ju inga planer på att hon hade orkat med å va på dagis idag det går ju inte ha ett barn där som bara sitter eller ligger på soffan o vilar el sover. Vi får väl se vad de säger på vårdcentralen. Jag har börjat frysa så hemskt om fötterna o händerna kan det va min viktnedgång som gör detta jag som alltid har varit så varm av mig strumpor har jag inte satt på mig förräns i mitten på december nu skulle jag kunna tänka mig att t.om ha tofflor på mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar