söndag, september 12, 2010

änglar finns dom?

Ja det gör dom även i mänskliga skepnader som ni vet som känner mig så är inte mitt självförtoende det allra bästa o just den här veckan kan jag inte säga att det funnits alls har ju haft en jobbig vecka eftersom jag började mitt viktreduceringsprogram i måndax. På Söndagar har jag ju min älskade bugg kurs o ja det är min älskade för jag älskar att få bugga jag har sååå kul när jag gör det men just idag så kändes det som att jag faktiskt hade kunnat strunta i det för jag hade lite tänket när jag åkte hemifrån att usch vilken hemsk mamma jag är som åker o gör nått som jag tycker är roligt o låter en av stortjejerna ta hand om små trollen en liten stund tills mannen o den andra stortjejen o lillkillen kommer från hockeyn som de har varit o tittat på det är ju jag som har skaffat mina barn så jag kanske skulle stanna hemma istället o ta hand om dom, jag kan ju ändå inte bugga jag är ju så klumpig o bara dansar fel o har ingen kondis så kände jag mig när jag åkte iväg. Men nu när timmen var över o jag har buggat o faktiskt haft skit kul för jag tycker det är underbart att bugga. Då kommer en tjej fram till mig o säger guuu va du är duktig på att bugga och vilken enorm glädje du utstrålar när du buggar det är så kul att se. Åh det kändes såå underbart skönt i mitt hjärta att få höra det speciellt som jag vet att det är en väldigt duktig tjej själv att bugga. Så det finns verkligen änglar som kan känna att jag behövde just höra detta just nu idag! Tack du fina ängel för de orden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar