onsdag, september 29, 2010

Oj tiden går fort!




Oj va fort tiden går nästan en hel vecka sen jag var inne o skrev under den veckan har det hänt en hel del i torsdags var jag ju o vägde mig o det var kul -8,6 kilo på 3 veckor helt ok faktiskt. Har varit hemma o vabbat o då har jag hunnit sy gardiner till köket. Bakat, städat o tvättat. I fredags tog jag med mig små trollen till hem o hobby i Hjo o där finns ju alltid en hel del att titta på o få med sig hem. Köpte en vaxduk som jag satte på soffan det är mycke lättare att torka av den. Ja jag fick ju iallafall in bilderna även om de inte sitter där jag hade tänkt mig. ja ja övning ger färdighet. Denna veckan är det mannen som vabbar med lillkillen iofs så mår inte mannen dåligt av det för han har drabbats av en såndär manlig förkylning o ögoninflammation. I helgen var jag barnvakt åt 3st till barn så vi var verkligen storfamilj här hemma då. Vi har även varit på kalas i helgen som varit hos min systerdotter. Ikväll har jag varit på föräldraföreningsmöte. Näe nu är det nog dax att jag går o gör min hemläxa tills imorron när det är dax för viktkursen igen o föräldramöte på dagis plus att jag även har kör undra hur jag ska få ihop det? Ja ja det löser sig nog.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar