fredag, september 10, 2010

På väg tillbaka!

Känns faktiskt som om jag är på väg tillbaka har haft det sista utav migränen inatt jag har ju zomig som tablett o den brukar funka jättebra men ibland känns det som om att när man har hunnit mota olle i grind så att säga ett antal gånger så måste det få bryta ut en gång ordentligt för att sen tabletterna ska kunna motverka migränen nästa gång kanske lite mysko men så känner jag. Känns även bättre idag med hela min viktreducerings kur det här går bra nu har jag nog gått igenom det värsta nu är ju kroppen renad så att säga. Mannen tog et kort igår som kommer senare han ska lära mig hur jag lägger in korten på datorn så kan jag fixa det själv sen kan ju va kul o se framgångarna kunde ju inte låta bli igår att ställa mig på den där hemska vågen men det var kul med tanke på vilket h-vete jag hafti veckan det syntes att det har lönat sig att må dåligt iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar