torsdag, september 23, 2010

Så var vi bara sju!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja som är skrivna på denna adressen store killen är så stor så nu flyttade han hemmifrån eller iallafall ifrån mamma han skrev sin adress hos sin pappa istället för det är där han bor helt från och med nu känns lite vemodigt men iofs så har han ju bott på internat sen han började p å gymnasiet så han har ju inte varit hemma så mycke iallafall. Ska ta o gå ner o börja med maten till familjen sen ska jag åka till min viktkurs sen blir det att handla hade tänkt att prova på handla24 men jag var visst tvungen att va hemma när varorna kom det gick inte med nån annan första gången så vi får väl se om jag kan få till det nån torsdag har ju min kör då så vi får se.

2 kommentarer:

  1. Jaaa... alltid e det nå´t! Tur att vi fixar att ha många järn i elden!

    SvaraRadera
  2. Det är bara första gången man måste vara hemma. Man kan skriva på en "fullmakt" om att andra i familjen kan ta emot och att varorna får lämnas t.ex i garaget när man väl tagit emot dom själv första gången. Det är helt toppen att få maten ända upp på trappan. Jag njuter, nu städar jag kylskåpet istället tills maten kommer = me like.
    Kram

    SvaraRadera