lördag, september 18, 2010

Fredag!

Idag har jag faktiskt bara suttit med trollungen i soffan hon har tittat på tv o jag har broderat ja ja någon maskin tvätt har det ju faktiskt också blivit iofs. Nu i kväll har jag först varit på fredagsdansen i sporthallen sen var det bara hem o in i duschen sen har jag varit o föräldravandrat o det kommer jag att göra även nästa helg har ju en av mina stortjejer som har bytt klass så nu går inte stortjejerna i samma längre så därför kommer jag även att få föräldravandra nästa helg också men det gör inget. Nu är det ju så att mina tjejer är inte ens inne i Habo på helgerna men jag gör det så gärna ändå en dag kanske de börjar va där ute så jag kan lika gärna gå det kan ju finnas nått man kan göra om det skulle hända nått. Tycker det är bra att det är vuxna som rör sig i samhället så det inte händer en massa saker. Näe nu får det allt bli sängen ska ju till Borås imorron och gratta min åtta åriga gudson.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar