torsdag, september 16, 2010

Krosstrainer!

Imorse skruvade mannen ihop min krosstrainer har inte provat den än får bli imorron. Jag har inte haft tid va har du inte haft tid? Du har ju vabbat idag ju? Ja men jag har haft fullt upp med att baka. Va konstig man kan bli när man går på viktreducerings program baka? jag som inte ens får äta men jag tror att där är hela grejen jag får inte äta men jag har nått gott att bjuda på o sen tror jag att jag faktiskt känner mig rätt duktig när jag kan låta bli kakorna o bara stoppa in dom i frysen till ett senare tillfälle. Ikväll så var det dax att gå på kören var ju inte där när det startade förra torsdagen men idag var det dax då gjorde jag som så att jag gick till Gustav Adolfs kyrka där kören övar i församlings hemmet. Ja jag gick inte riktigt ända fram jag hade bestämt med L att jag går hemifrån kl. 17.30 så får vi se hur långt jag hinner gå innan hon kommer o kör förbi. Så jag hann nästan ända fram till kyrkan får väl se om jag kanske gör ett likadant frest om fjorton dar när det är kör igen då kanske jag hinner ända fram. Nu är det strax fredag 17/9 då fyller min store son 19 år tänk vad tiden går fort tycker inte det va längesen han var min lille plutt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar